Ispod tekstova imate grbove i imena svih učesnika ABA-Jadranske lige, EVROLIGE, i EVROCUPA!

субота, 15. септембар 2012.

Labović: ''Ivkoviću, nisi trener, već košarkaški filozof!''

Jučerašnja izjava selektora košarkaške reprezentacije Srbije Dušana Ivkovića, kako na Dragana Labovića nije računao u kvalifikacijama jer je ovaj ''došao sa viškom kilograma, posle proslave rođenja deteta'', jako je pogodila ovog košarkaša, koji mu je danas žestoko, pa i neprimereno u pojedinim segmentima, odgovorio otvorenim pismom.


Nema mira u srpskoj košarci... Tek što smo se odmorili od svakodnevnih prepucavanja na relaciji Partizan - Crvena zvezda, odnosno Vujošević - Čović, danas se u sličnom tonu oglasio i do sada potencijalni reprezentativac Dragan Labović, pogođen jučerašnjim komentarom selektora Dušana Ivkovića na razloge njegovog viška kilograma, odnosno odsustva iz nacionalnog tima tokom kvalifikacija. 

Labović je u pismu izmeo niz teških optužbi na račun iskusnog i trofejnog stručnjaka, između ostalog i kako je Ivković ''neuspešan trener''.

Labovićevo pismo je večeras objavio ''Žurnal'', a mi ga prenosimo u celini.

''Gospodine Ivkoviću, ako ste mislili da vam neću odgovoriti na vaš komentar kako sam dugo slavio rođenje deteta, grdno ste se prevarili. Odgovoriću vam sočno, jer mi karakter ne nalaže drugačije! 

Smatram da je prirodno da se svaka prinova proslavi. Nisam je slavio pred pripreme, nego u toku priprema, ali vam opraštam jer ste čovek u godinama. Moje slavlje i nije neki problem, jer je bilo samo jednom, a raspitajte se kako vaši igrači proslavljaju iz karantina skoro svaki dan kad se spremaju za velika dela.

Vratio bih se malo na dešavanja iz 2008. godine, kad je sve i počelo. Bio sam najbolji strelac Jadranske lige i najbolji igrač svakog mogućeg prvenstva, ali nisam imao mesta u tada vašoj reprezentaciji sastavljenoj iz jedne menadžerske agencije.

Te 2008. digli ste cenu mnogima koji to ne zaslužuju, a meni spustili. Devedeset posto njih je kroz tu akciju uzelo milione. Hvala Bogu i ja sam, ali mimo te akcije, mimo te jedne menadžerske agencije i vašeg urgiranja i zvanja po Evropi kako igrači moraju da igraju!

Moje mišljenje je da ste neuspešan trener. Mislim da uopšte niste trener, nego da ste košarkaški filozof. Uzeli ste dve Evrolige, potrošili 970 miliona evra.

Ne igram u Realu, niti u Barseloni, ali imam u nogama u poslednje tri godine više minuta na parketu nego 80 odsto vaše reprezentacije. U vašoj reprezentaciji, dok ste vi na čelu, ništa se neće promeniti – lopta će uvek biti kod Teodosića koji će da doda pas Krletu i to je cela igra.

Ostali su kao maskote pored terena, odnosno imaju istu ulogu kao te maskote pored terena, ali ne samo u vašoj reprezentaciji, već i u velikim evropskim klubovima! Predlažem vam da ubuduće šetate Kalemegdanom, čitate „Politiku”, čuvate golubove…

Ja ću i dalje da budem debeo i da igram po 25–30 minuta i zarađivaću mimo vašeg marketinga. Hvala na pažnji i doviđenja, žurim ugasiće mi se kalijan!

Zahvaljujem se Obradu Fimiću, Stevanu Karadžiću i Zoranu Lukiću koji su mi mnogo pomogli i koji mi i sada pomažu da se što kvalitetnije razvijam'', kaže se u Labovićevom pismu.


Нема коментара:

Постави коментар