Ispod tekstova imate grbove i imena svih učesnika ABA-Jadranske lige, EVROLIGE, i EVROCUPA!

понедељак, 17. септембар 2012.

Zvezdin omladinac dobio prestižno priznanje!

Mladi košarkaš Crvene zvezde, Dušan Ristić, dobio je titulu najkorisnijeg igrača prestižnog NBA kampa „Košarka bez granica“ održanog u Moskvi.
Mladi košarkaš Crvene zvezde, Dušan Ristić, dobio je titulu najkorisnijeg igrača prestižnog NBA kampa „Košarka bez granica“ održanog u Moskvi.

Talentovani košarkaš Crvene zvezde je tako, nakon titule MVP igrača kvalifikacionog turnira Evrolige za juniore koje je dobio ranije u toku godine, dobio još jedno laskavo priznanje na Ol-star utakmici pomenutog NBA kampa.
Inače, renomirani kamp „Košarka bez granica“ već 11 godina okuplja talentovane igrače iz Evrope, a ovoga puta u Moskvi priliku za dokazivanjem imalo je 44 mladića.
Na kampu koji je trajao četiri dana, uz Ristića, bio je još jedan košarkaš Crvene zvezde, Marko Tejić.
Njih dvojica su zajedno sa svojim vršnjacima, nakon treninga koje su vodili legendarni Kirilenko, Marčuljonis, Aleks Šved, Timotej Mozgov, odigrali nekoliko mečeva nakon kojih je određeno 20 igrača koji su učestvovali na Ol-star utakmici, na kojoj je blistao mladi Ristić.
Zvezdin poletarac je ubacio 14 poena, zasluženo dobio priznanje MVP-a.
Veoma sam počastvovan što sam imao priliku da radim sa NBA trenerima i igračima. Sjajan je osećaj kada imaš priliku da učiš od takvih velikana svetske košarke. Takođe, privilegija je i trenirati sa najboljim igričama u mom uzrastu iz cele Evrope. Najjači utisak na mene je ostavio Šarunas Marčuljonis. On je bio jedan od pomoćnih trenera u ekipi za koju sam ja igrao i njegovo prisustvo me je dodatno motivisalo da pružim svoj maksimum.“
„Drago mi je da sam izabran za najkorisnijeg igrača te utakmice, ali moram da napomenem da su osim mene veliki potencijal pokazali Marko Tejić i Rade Zagorac i dokazali da se srspka košarka po talentu nalazi u samom svetskom vrhu.“, rekao je Ristić.

Нема коментара:

Постави коментар