Ispod tekstova imate grbove i imena svih učesnika ABA-Jadranske lige, EVROLIGE, i EVROCUPA!

субота, 29. септембар 2012.

Miličić predstavljen u Bostonu (VIDEO)

Darko Miličić je novi igrač Bostona. Danas je predstavljen medijima. Srbin je bio prilično iskren.
Darko Miličić je novi igrač Seltiksa. Danas je predstavljen medijima, a američki novinari se slažu da je na promociji to ličilo na nekog drugog Darka.


"Radiću najbolje što mogu da dobijem minute na terenu, ali nisam bitan ja, nego tim. Sve se radi za tim, naročito nakon što sam otpušten iz Minesote. Nisam očekivao da će me neko hteti jer se stalno oko mene ispredaju neke priče. Na kraju došli su Seltiksi, tim koji se bori za titulu. To je velika čast. Šta god tražili uradiću. Dok Rivers je sjajan trener. Ima mnogo iskustva. Koristiće me kako misli da je najbolje. Neću se žaliti, šta se traži od mene, uradiću" - izjavio je Darko govoreći o svojoj ulozi u timu Bostona.

"Uzbuđen sam što ću raditi sa Garnetom. Mogu mnogo da naučim od njega, ali i od svih ostalih. To i jeste Boston. Sve je u timskom radu. Nije u jednoj zvezdi. Titula se osvaja tako što se sve složi i svako radi svoj posao."

Miličić kaže da ne želi da više vuče tu priču o očekivanjima od 2. pika. To je prošlost.

"Ljudi iz Detroita su mislili da treba da budem 2. pik, ali to je sad nebitno. Prestao sam da sanjam o tome još odavno. Sve što želim je da me ljudi puste da budem najbolji što mogu da budem. Na početku nisam imao šansu. Da bi ljudi rekli "Da, ti si trebao da budeš drugi pik" trebao sam da postižem 50 poena i da imam 30 skokova. Ti ljudi koji su bili moja konkurencija, Le Bron, Vejd, Entoni, Boš, to su j... životinje. To su sjajni igrači,  pa da bih ja dokazao da sam dobar morao sam da postigne 100 poena i 50 skokova za utakmicu. Sve što sam hteo je da me ljudi puste da budem najbolji što mogu. Pravio sam greške, ali sa tim je gotovo. Sad ću se boriti za titulu i sve što želim je da pomognem maksimalno koliko mogu." - iskren je bio Darko.

Darko je oduševljen što će igrati sa Rondom.


"Igrali smo na par treninga zajedno. To je potpuno drugi nivo. Biće vrlo zabavno igrati sa njim, jer on daje neverovatne pasove. Gde god da si na terenu, on će te naći. Nema sumnje. Jedva čekam." - kaže Miličić.

Нема коментара:

Постави коментар