Ispod tekstova imate grbove i imena svih učesnika ABA-Jadranske lige, EVROLIGE, i EVROCUPA!

среда, 19. септембар 2012.

Bruk Kvinan oduševljena Partizanovim navijačima

Bruk Kvinan je najnovije pojačanje ZKK Partizan, kaze da je prezadovoljna navijačima i novim klubom.

Već na prvim mečevima u ekipi Partizana Bruk Kvinan je pokazala da će biti veliko pojačanje beogradskog kluba.

"Tim je vrlo dobar. Imamo mnogo brzih bekova, sjajnih šutera. Igramo  brzo u napadu i agresivno u odbrani. Takav stil meni izuzetno odgovara.

Dobra stvar je kada igrate na poziciji pet, a nemate visinu, je da ste u brzoj ekipi, kojoj tranzicija igre ide odlično od ruke. To je prednost i moja brzina može samo da pomogne",
rekla je Kvinan.

Kvinanovoj se svideo Beograd i navijači Partizana.

"Sastali smo se sa Partizanom u Evrokupu. U Beogradu na utakmici atmosfera je bila sjajna. Partizan ima odlične navijače, koji daju veliku  podršku timu. Biće ovo zabavna sezona. Na tim duelima mi se svideo stil igre crno-belih. Takođe, imam i nekoliko prijateljica u srpskoj reprezentaciji, pa  su me one upoznale sa sistemom rada Marine Maljković, koji mi očigledno vrlo odgovara.
Svideo mi se Beograd. Pogotovo centar grada, prodavnice, kafići. Sada  stanujem u Novom Beogradu, pa mi treba malo vremena da ispitam okolinu. Generalno mi se mnogo sviđa, iako mi sam dolazak nije baš prijao, s obzirom  da sam propustila avion zbog štrajka u Nemačkoj, a prtljag mi je stigao sa dva dana zakašnjenja.
Ipak, to se dešava kada putujete mnogo i to su sasvim normalne stvari. Nekoliko dana sam bila bez svojih stvari, a najveći problem mi je  bio zbog patika za igru
, kazala je Amerikanka.

Nova članica Partizana ističe da sa nestrpljenjem očekuje početak NBA  sezone i veruje da će Majami odbraniti titulu "zbog LeBrona".

Нема коментара:

Постави коментар