Ispod tekstova imate grbove i imena svih učesnika ABA-Jadranske lige, EVROLIGE, i EVROCUPA!

среда, 26. септембар 2012.

Miljenović: "Radnički je prava opcija

Sada već bivši košarkaš Partizana Nenad Miljenović je izjavio za klubski sajt da je cilj da se ostvari što bolji rezultat u Jadranskoj ligi, i da publici u Kragujevcu treba da se priušti evropska košarka.

 Razlog zbog kojeg sam se odlučio da pristupim Radničkom je želja da igram ozbiljniju ulogu u ozbiljnom timu. U razgovoru sa trenerom Nikolićem dobio sam obećanje da ću da igram, ali ne više od onog koliko zaslužim, a verujem da na to mogu, u velikoj meri, da računam" rekao je Miljenović.

Srpski reprezentativac je sada ubeđen da ovog puta nije pogrešio, i da veruje da će dobiti šansu.

"Ubeđen sam da me očekuje zdrava sportska priča. Procenjujem da su Kragujevac i Radnički prava sredina za mene, u kojoj mogu da se potvrdim, da doprinesem da Evropu dovedemo u Šumadiju, a i da se za koju godinu izborim i za nastup u nekom od klubova iz evropskog košarkaškog vrha" otvoreno je istakao bivši košarkaš Partizana.

Novi bek Radničkog je, inače, osvajač bronzane medalje 2009. godine u Kaunasu na Evropskom prvenstvu za košarkaše do 16 godina. Igrao je za FMP. Partizan i Mega vizuru.

Za Mega Vizuru je u Košarkaškoj ligi Srbije odigrao 26 utakmica u prethodnoj sezoni, prosečno je postizao 16 poena (slobodna bacanja 80 odsto, šut za dva poena 51, a za tri poena 36odsto), u statističkim kolonama stoji i pet skokova, četiri asistencije i dve oduzete lopte – za 33 minuta po utakmici koliko je u proseku provodio u igri. 

Нема коментара:

Постави коментар