Ispod tekstova imate grbove i imena svih učesnika ABA-Jadranske lige, EVROLIGE, i EVROCUPA!

уторак, 11. септембар 2012.

Vujošević: ''Partizan više nije favorit''

Početak nove košarkaške sezone se bliži, a trener Partizana smatra da njegov tim, za razliku od prethodnih godina, neće biti prvi favorit za osvajanje trofeja, obzirom da je ekipa značajno podmlađena.

Iako još uvek nema sve igrače na raspolaganju, Duško Vujošević je zadovoljan onim što je učinjeno u dosadašnjem toku priprema za novu sezonu.

Trener crno-belih tu pre svega misli na odnos svojih igrača prema obavezama, ali i na njihov kvalitet. Doduše, Vujošević priznaje da je sada nešto tolerantniji, nego što je to ranije bio.

''Ja sam sve stariji, a igrači su sve mlađi, što povećava toleranciju i slabost prema njima. Ali, naše poverenje imaju svi koji su ovde, dobili su priliku, a i ja i navijači trebalo bi da imamo dovoljno strpljenja. Svojim radom i posvećenošću igrači su potvrdili da ukazanu šansu i zaslužuju'', izjavio je Vujošević, a prenosi ''Žurnal''.

Poslednji se ekipi priključio novajlija Tori Tomas, već je debitovao protiv MZT-a, a očigledno da je onim što je do sada pokazao, i on zaslužio pohvale trenera crno-belih.

''Prvi put smo ga videli na delu i ja sam zadovoljan njegovim pristupom i kvalitetom. On i Vesterman su odlični plejmejkeri i mislim da će publika biti zadovoljna njihovim igrama'', naglašava Vujošević.

Ipak, i pored svih pohvala, Vujošević ulogu favorita za osvajanje trofeja u novoj sezoni prepušta nekom drugom.

''Ove sezone Partizan je najmlađi i više nije favorit'', zaključio je Vujošević

Нема коментара:

Постави коментар